Beskrivelse:
Foto av to av tre fra Finland som jeg traff på Kikutstua og som skulle ha gått Skarverennet, men som tok en tur i Marka istedenfor. Her er de to rett etter veien like ved Kobberhaughytta. Veldig fint her, sa de. Det hadde vært en bra snøvinter i Finland også.