Beskrivelse:
Siden den «nye» løypa mot Langmyr til høyre hadde et bart stykke, tok jeg den gamle til venstre. Det gikk bra med litt balansekunst. Det er ikke lenge før den løypa er umulig å bruke. Videre så ble det utfordringer ved Slakteren, mot Blankvannsbråten, frem mot Kobberhaugen og opp mot Glåmene. Derfra og inn mot Kikutstua var det bra, bortsett fra under kraftledningen. Noen partier var veldig bra, men det tar litt tid når man må ta av skiene mellom fem og ti ganger, avhengig av hvilket skipar du b