Beskrivelse:
Ja, det er jo et forsøk, men vanskelig å forstå for de fleste uten ski. Bedre her (ca. 1 km opp fra bommen opp mot Lysedammene) enn løypa fra Sognsvann til Ullevålseter igjennom vinteren. Tom Stensaker, som har skrevet denne henstillingen, passerte 10 000 km i går. Det er bra! Så derfor fikk han smørbrød og kake på Heggeliseter, ble jeg fortalt av to andre vårskiløpere. Det har vært en utrolig vinter for alle som liker å gå på ski. Allikevel vil jeg jeg påstå at denne vinteren har vært helt spesiell. Tidligere kunne det være mer snø, men da har mange av oss måtte lage spor selv. Nå i år har vi hatt ekstremt bra med mye snø, og så har det nesten alltid vært noen som alltid laget sporene for oss. Det gjør det lettere å gå, men det vanskeligste er gjerne å komme seg ut av døra.