Beskrivelse:
I dag morges viste webkameraene at på Hardangervidda var vei og vidde dekket av nysnø. Med håp om høstens første bilde av snøen på Gausta ble langtelen pakket i sekken for turen til utsikten ved Borgersetra. Men Gausta hadde skyhatt og ingen synlig snø, og været hadde slått om fra sol til skyet med blåstikk. Mange blåner ble det i alle fall. Bilde nr. 29979 viser utsikten mot Hønefoss og Follum før runden til utsikten var rødmerket.