Beskrivelse:
Det var stor utfart fra By og Guriby i Lommedalen i dag, og skifolket koste seg i løypene. På ettermiddagen hadde det frosset på litt, og med en del medvind gikk det radig tilbake til parkeringsplassen eller bussholdeplassen. Bildet er tatt like ved By.