Beskrivelse:
Vi krysset Nordmarka med truger på beina. Første overnatting var ved Vesleflåtan, der løype 462 og løype 97 møtes og går sammen. Flott solnedgang, men dette er kjent som et kuldehull. Ikke visste vi at det skulle bli minus 22,9 grader den natta pga. klarværet. Her er teltet akkurat satt opp på den lille holmen ved løypekrysset.