Beskrivelse:
Wyllerløypa var nypreppet og lå badet i strålende sol denne februardagen, men trafikken var fortsatt ganske beskjeden. Fra toppen er utsikten vid, men med nokså mye dis. For å krysse bakken på vei fra Ringerikstjern til Strømsdammen, var det nødvendig å gå bakken opp i kanten på kunstsnøsålen utenfor gjerdet til Hytlikrysset. Bratt og ganske glatt, men mange muligheter til å stoppe og beundre utsikten.