Beskrivelse:
Det var fint med en liten pause ved nordenden av Nordbysjøen og gjøre ingenting, bare se ut over vannet. Båtene er nå trukket på land, men denne varme sommeren var det sikkert stor aktivitet med dem. Nå kom det etter hvert vind og litt regn, så det var godt å starte tilbaketuren til Myrdammen.