Beskrivelse:
I dag var det mulig å gå på ski fra Skansebakken for spesielt interesserte. Skiforeningen startet i dag å legge på snø mellom parkeringsplassen og Skrubbdal. Det er ellers en issåle med litt frest sukkersnø oppå, inn til et stykke før Storebekkhytta. Derfra var det stort sett satt skispor med maskinen.