Beskrivelse:
I fjor var ikke løypa mellom Skoglund og Svartvann preparert på grunn av hogst. Men i år er det fine forhold her, og hogsten har gjort at landskapet er mer åpent enn før. For øvrig nydelige løyper her i dag. Kunne ta på skiene ti meter fra E16. God tur!